01-01-2007, 17:51 PM
Head Uut Aastat, sõbrad vanatehnikahuvilised.
Vana-aasta õhtu tõi pisut selgust küsimuse all olevasse asjasse. Idee on siiski 6. Uunikute Talveralli korraldada, ikka samal ajal, nagu kalendrites kirjas. Aga kui see saab toimuma, siis jälle isut teisel kujul. Idee kunagine algataja herr Piibur helistas ja pakkus välja sellise ralli üesehituse, mida mina olen mõelnud omaette sportlike rahvarallide üheks alternatiiviks. Seega "jagasin kohe matsu lahti".
Lihtsamalt öeldes tuleb jõuga appi loominguline ühendus Kuusalu Autobaas ja selleaastane vanatehnikaralli saab tiirlema Harju maakonna teedel. Kaks klassi, rallimehed ja matkajad. Teoreetiliselt hakkab rada ja sõitmine käima lilleõiena ümber ühe paiga, kus on siis pealtvaatajad, kohtunikud ja kus saab kiirelt tulemusi töödelda. Raudselt on plaanis klassikaline legendijärgne orienteerumine ja AKP'desse õigel ajal jõudmine koos ristsõna või muu analoogse lahendusega. Teine pool on siis kiiruskatsed, kus rallimehed võivad ennast välja elada. Ei tahaks ka kogupikkuses tingida, ikka sinna 300 km kanti peaks õhtuks igale jõuvankrile odomeetrile juurde tulema.
Seega tasub olla tähelepanelikud, kui midagigi on juba selge, anname kohe teada. Seniks aga vutt-vutt autosid ehitama ja iseendile stiili välja mõtlema. Olgu mis tahes ja tulgu mis tuleb, Uunikute Talveralli ei ole autosport selle ehedal kujul, vaid stiiliüritus kombineeritud liikuva tehnika ja mõningase kiirusega.
Vana-aasta õhtu tõi pisut selgust küsimuse all olevasse asjasse. Idee on siiski 6. Uunikute Talveralli korraldada, ikka samal ajal, nagu kalendrites kirjas. Aga kui see saab toimuma, siis jälle isut teisel kujul. Idee kunagine algataja herr Piibur helistas ja pakkus välja sellise ralli üesehituse, mida mina olen mõelnud omaette sportlike rahvarallide üheks alternatiiviks. Seega "jagasin kohe matsu lahti".
Lihtsamalt öeldes tuleb jõuga appi loominguline ühendus Kuusalu Autobaas ja selleaastane vanatehnikaralli saab tiirlema Harju maakonna teedel. Kaks klassi, rallimehed ja matkajad. Teoreetiliselt hakkab rada ja sõitmine käima lilleõiena ümber ühe paiga, kus on siis pealtvaatajad, kohtunikud ja kus saab kiirelt tulemusi töödelda. Raudselt on plaanis klassikaline legendijärgne orienteerumine ja AKP'desse õigel ajal jõudmine koos ristsõna või muu analoogse lahendusega. Teine pool on siis kiiruskatsed, kus rallimehed võivad ennast välja elada. Ei tahaks ka kogupikkuses tingida, ikka sinna 300 km kanti peaks õhtuks igale jõuvankrile odomeetrile juurde tulema.
Seega tasub olla tähelepanelikud, kui midagigi on juba selge, anname kohe teada. Seniks aga vutt-vutt autosid ehitama ja iseendile stiili välja mõtlema. Olgu mis tahes ja tulgu mis tuleb, Uunikute Talveralli ei ole autosport selle ehedal kujul, vaid stiiliüritus kombineeritud liikuva tehnika ja mõningase kiirusega.