dnepri head ja halvad omadused
#2

Kahjuks peab ütlema,et see on vene bokseritest kõige kehvem.
Nõrgad kohad on:kergesti purunev malmist väntvõll,liiga nõrgad kepsupoldid,M407-408 saaled,mis on tehtud mingi väga vana tehnoloogia järgi,enamusel uutel mootoritel on õlirõhu probleem,nukkvõllid kipuvad olema praak,plokikaane kanalid on pooltel mootoritel praagid(vorm liiga sügaval sees ja klapipesad alt tühjad),ilmselt pole tehases ka tasakaalustatud.Plussid:paberil on hea mootor(gaasijaotusfaasid),aga
praktikas ei püsi ta eriti koos.Näiteks kui ilusti ära tasakaalustad ja plokikaaned üle käid hakkab maru hästi pöördesse minema,aga ei pea
vastu kah.Klapivedrusid ei tohi liiga kõvaks ajada-murrab nookuri kandurid maha.Samuti ei pea plokikaane poldid vastu,kui järgi aitad.
kui ei tee mootori juures midagi,siis mingi aja sõidab,aga kui kaasi ei
tee,siis ei käi hästi ja kütet võtab palju.Vähemalt hooratta võiks küll üle
treida ja koos siduriga ära tasakaalustada-endal on parem sõita,kui mootor ei värise(saab silma järgi kontrollida töötaval mootoril süüte seadmise august-hooratas ei tohi loperdada.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
dnepri head ja halvad omadused - Autor: k-650 - 02-01-2007, 11:55 AM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: 2715 - 02-01-2007, 13:04 PM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: k-650 - 02-01-2007, 13:41 PM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: 2715 - 02-01-2007, 14:16 PM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: k-650 - 02-01-2007, 14:51 PM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: madeinussr - 02-01-2007, 15:27 PM
RE: dnepri head ja halvad omadused - Autor: Ishijupp - 02-01-2007, 15:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne