03-01-2007, 11:52 AM
[quote=jurkman]
2. Mis mõttes vana galvaanika? Kui lähed isetegemise teed, siis võtad ju ise vana galvaanika maha
3. Vana kroomi keemilisel eemaldamisel ei kao rooste kuhugi, üldiselt nii korrodeerunud detailil pole mõtet vana kroomi keemiliselt eemaldada, niigi on roostet palju ja peab kõvasti lihvima.
[quote=jurkman]
Muuga infoga nõustuks aga nagu me teame võetakse enne kroomimistööde alustamist vana kroom maha galvaaniliselt, kuna kroom palju tugevam kui teras.
Kas keegi oskab veel kommenteerida seda , et kas rooste jääb vana kroomi eemaldamisel alles? Siis vist lahenduseks liivaprits.
Üldiselt oli selle roostes koha näol tegemist stange tagapoolega, mis mitte kusagilt nähtavale ei jää ja seega ka mingit lihvimist-poleerimist ei vaja. Lihtsalt ära puhastada ja kroomiga katta roostekaitse eesmärgil.
Valts
2. Mis mõttes vana galvaanika? Kui lähed isetegemise teed, siis võtad ju ise vana galvaanika maha
3. Vana kroomi keemilisel eemaldamisel ei kao rooste kuhugi, üldiselt nii korrodeerunud detailil pole mõtet vana kroomi keemiliselt eemaldada, niigi on roostet palju ja peab kõvasti lihvima.
[quote=jurkman]
Muuga infoga nõustuks aga nagu me teame võetakse enne kroomimistööde alustamist vana kroom maha galvaaniliselt, kuna kroom palju tugevam kui teras.
Kas keegi oskab veel kommenteerida seda , et kas rooste jääb vana kroomi eemaldamisel alles? Siis vist lahenduseks liivaprits.
Üldiselt oli selle roostes koha näol tegemist stange tagapoolega, mis mitte kusagilt nähtavale ei jää ja seega ka mingit lihvimist-poleerimist ei vaja. Lihtsalt ära puhastada ja kroomiga katta roostekaitse eesmärgil.
Valts
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon