03-01-2007, 20:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2020, 22:59 PM ja muutjaks oli janek555.)
osa 5.
Eelmiste osade kokkuvõtteks võib öelda,et auto uuestisünniks sai Vanasõidukite Suursõit 2005.peale seda on auto osalenud päris mitmetel üritustel,ka talvel.
Enamasti siiski suvel ja teiste omasugustega. Kõrval 1971 aasta Gaz 24,kelle väidetav esimene omanik oli Johannes Kotkas.
Ära on proovitud tema magamis mugavused,uskuge need ei olnud ebamugavad. Kogu mu neljaliikmeline pere mahtus autosse magama ja kõik olid rahul,väiksemad liikmed magasid tagumise seljatoe taga pagasiruumis.
Tänaseks on õnnestunud lisada autole veel palju osi,mis algselt olid puudu. Viimasena õnnestus saada miilidega spidomeetri klaas,suurim puudus tänaseks on esistange,mis hetkel veel laenatud m2140-t.
Eelmiste osade kokkuvõtteks võib öelda,et auto uuestisünniks sai Vanasõidukite Suursõit 2005.peale seda on auto osalenud päris mitmetel üritustel,ka talvel.
Enamasti siiski suvel ja teiste omasugustega. Kõrval 1971 aasta Gaz 24,kelle väidetav esimene omanik oli Johannes Kotkas.
Ära on proovitud tema magamis mugavused,uskuge need ei olnud ebamugavad. Kogu mu neljaliikmeline pere mahtus autosse magama ja kõik olid rahul,väiksemad liikmed magasid tagumise seljatoe taga pagasiruumis.
Tänaseks on õnnestunud lisada autole veel palju osi,mis algselt olid puudu. Viimasena õnnestus saada miilidega spidomeetri klaas,suurim puudus tänaseks on esistange,mis hetkel veel laenatud m2140-t.