IFA ga sõidu oskusest
#2

Kallur IFA-d tulid kuskil 1972-73 Tallinna Mehhaniseerimisvalitsusele (TYM). Keila 14. AB, Tapa 21.AB ja ilmselt siis ka Kunda 22.AB-sse umbes 10 autoste partiidena, sõitsid kaheteljeliste haagistega - eluiga oli neil 5 a. ringis. Teine IFA-de "võidukäik" Eestisse oli 1980-date keskel Mingid ehitusvalitsused said 10 kaupa kallureid, tuli hulgem madelautosid (kastiga), natuke furgoone ja mõned kraanad ka. 1990-datel ilmusid ka mõned IFA-W60-d - muudetud kabiini ja teise mootoriga.
Sõiduoskuse kohta olen kuulnud sarnast juttu Venemaal kasutatud õhkjahutusega TATRA-148 kallurite kohta
Vasta


Sõnumeid selles teemas
IFA ga sõidu oskusest - Autor: BARROW - 14-12-2006, 17:58 PM
RE: IFA ga sõidu oskusest - Autor: PX03-68 - 06-01-2007, 23:21 PM
RE: IFA ga sõidu oskusest - Autor: PETSS - 07-01-2007, 00:45 AM
RE: IFA ga sõidu oskusest - Autor: Lauri Laanoja - 16-01-2007, 15:57 PM
RE: IFA ga sõidu oskusest - Autor: Laurix - 16-01-2007, 17:16 PM
RE: IFA ga sõidu oskusest - Autor: taruvaras - 08-02-2009, 01:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne