06-01-2007, 23:21 PM
Kallur IFA-d tulid kuskil 1972-73 Tallinna Mehhaniseerimisvalitsusele (TYM). Keila 14. AB, Tapa 21.AB ja ilmselt siis ka Kunda 22.AB-sse umbes 10 autoste partiidena, sõitsid kaheteljeliste haagistega - eluiga oli neil 5 a. ringis. Teine IFA-de "võidukäik" Eestisse oli 1980-date keskel Mingid ehitusvalitsused said 10 kaupa kallureid, tuli hulgem madelautosid (kastiga), natuke furgoone ja mõned kraanad ka. 1990-datel ilmusid ka mõned IFA-W60-d - muudetud kabiini ja teise mootoriga.
Sõiduoskuse kohta olen kuulnud sarnast juttu Venemaal kasutatud õhkjahutusega TATRA-148 kallurite kohta
Sõiduoskuse kohta olen kuulnud sarnast juttu Venemaal kasutatud õhkjahutusega TATRA-148 kallurite kohta