07-01-2007, 13:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2007, 13:46 PM ja muutjaks oli Sm. Volgahuviline.)
Tervist.
Lisaks siia ühe sellise pool ratsionaal-, pool neutraalse alatooniga arvamuse sekka.
Kas see konkreetne buss nüüd ostetakse või mitte, otsustatakse juba "kõrgemates sfäärides", aga eelmainit seisukoha põhjal soovitaksin selle võimaliku bussiostu peale kulutatav 15 000 krooni kas näiteks varjupaiga ehitusmaterjalide peale investeerida (prussid, killustik, misiganes samalaadne) või teha selle raha eest mõned olemasolevad eksponaadid kasvõi välises mõttes viisakasse konditsiooni, juhul kui rohkemat ei saa.
Liiatigi kui taoline üks eksemplar juba olemas on ja ta ei oma näiteks Eesti oma autotööstuse koha pealt nii suurt tähtsust nagu mõni TA, Nuia EPT "UAZ" või Koeru "Volga".
Taolisi PAG- busse, kui lahtiste silmadega ringi käia, leidub siin-seal eestimaa nurkades seismas/vedelemas küll, milledest huvi korral kamba peale asja võiks saada.
Muud midagi, aga see 15 000 krooni on liig suur summa, et seda lihtsalt ühe järjekordse tavalise bussi peale ära raisata.
Ok, ta võib mõnede silmis rariteetne sõiduk olla, kuid nii rariteetne ta ka ometi pole, et teda elu eest, ükskõik mis hinnaga peaks ostetama.
Lisaks siia ühe sellise pool ratsionaal-, pool neutraalse alatooniga arvamuse sekka.
Kas see konkreetne buss nüüd ostetakse või mitte, otsustatakse juba "kõrgemates sfäärides", aga eelmainit seisukoha põhjal soovitaksin selle võimaliku bussiostu peale kulutatav 15 000 krooni kas näiteks varjupaiga ehitusmaterjalide peale investeerida (prussid, killustik, misiganes samalaadne) või teha selle raha eest mõned olemasolevad eksponaadid kasvõi välises mõttes viisakasse konditsiooni, juhul kui rohkemat ei saa.
Liiatigi kui taoline üks eksemplar juba olemas on ja ta ei oma näiteks Eesti oma autotööstuse koha pealt nii suurt tähtsust nagu mõni TA, Nuia EPT "UAZ" või Koeru "Volga".
Taolisi PAG- busse, kui lahtiste silmadega ringi käia, leidub siin-seal eestimaa nurkades seismas/vedelemas küll, milledest huvi korral kamba peale asja võiks saada.
Muud midagi, aga see 15 000 krooni on liig suur summa, et seda lihtsalt ühe järjekordse tavalise bussi peale ära raisata.
Ok, ta võib mõnede silmis rariteetne sõiduk olla, kuid nii rariteetne ta ka ometi pole, et teda elu eest, ükskõik mis hinnaga peaks ostetama.