07-01-2007, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2007, 22:22 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
poolitasin ülalolevad esimesed kolm postitust koledaima auto teemast, kuna praktiliste foorumikasutajate käes läks ka subjektiivne iluteema kole funktsionaalseks 
Valdo jutus on hea point - samuti nagu MartinL-gi omas. Ning olen minagi tuttavatelt automehaanikutelt kuulnud kirumist uuemate masinate pihta, millel esitulepirni vahetamiseks kulub kuni tund. Õnneks kulub sama aeg ka esindustes - ka seal eemaldatakse logareid-stangesid. Niiet vähemasti pole pirnivahetusest "teeninduse pärusmaad" tehtud. Samas mind häirib linnainimesena rohkem läbipõlenud suunatuli - sõitsin ise päevakese nii. Mitu korda oli häbi: endal parem suund sees, kuid tean, et ees ei nähta mu parempöördekavatsust (ristmikul mulle teed andma pidavad autod)...
ma olen lähitulede puhul täheldanud, et paljudel masinatel ei põle läbipõlenud lähitule korral gabariittuli - kas see on hooletu omaniku tõttu või ei peagi mõnedel markidel (oskan näiteks tuua 5..10a vana BMWd) ta lähitulega koos põlema?
Huvitav, kas meil enim levivatel odavatel väike- ja väikekeskklassi sõiduautode põhivarustusse kuulub ka CheckControl (CC)? Mul on ta peal kahel vanal opelirimakal (omaaegsed tippversioonid ikka) ning lähituledest+gabariitidest+pidurituledest/piduritule "andurist/lülitist" on pidevalt ülevaade. Suunatuli annab läbipõlemisel niiehknaa endast teada. Väga vajalik asi mu meelest.

Valdo jutus on hea point - samuti nagu MartinL-gi omas. Ning olen minagi tuttavatelt automehaanikutelt kuulnud kirumist uuemate masinate pihta, millel esitulepirni vahetamiseks kulub kuni tund. Õnneks kulub sama aeg ka esindustes - ka seal eemaldatakse logareid-stangesid. Niiet vähemasti pole pirnivahetusest "teeninduse pärusmaad" tehtud. Samas mind häirib linnainimesena rohkem läbipõlenud suunatuli - sõitsin ise päevakese nii. Mitu korda oli häbi: endal parem suund sees, kuid tean, et ees ei nähta mu parempöördekavatsust (ristmikul mulle teed andma pidavad autod)...
ma olen lähitulede puhul täheldanud, et paljudel masinatel ei põle läbipõlenud lähitule korral gabariittuli - kas see on hooletu omaniku tõttu või ei peagi mõnedel markidel (oskan näiteks tuua 5..10a vana BMWd) ta lähitulega koos põlema?
Huvitav, kas meil enim levivatel odavatel väike- ja väikekeskklassi sõiduautode põhivarustusse kuulub ka CheckControl (CC)? Mul on ta peal kahel vanal opelirimakal (omaaegsed tippversioonid ikka) ning lähituledest+gabariitidest+pidurituledest/piduritule "andurist/lülitist" on pidevalt ülevaade. Suunatuli annab läbipõlemisel niiehknaa endast teada. Väga vajalik asi mu meelest.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"