08-01-2007, 00:30 AM
flanagan Kirjutas:Auto seadistatud selliselt,et käivitades lähevad põlema lähituled ja gabariidid.Kuna auto teeb igapäeva tööd õppemasinana,siis on tema saatuseks väga sage käivitamine,sellega seoses ka väga sage pirnide süttimine, kustumine .Enamjaolt lahendatakse päevatulede süütamine nii, et kui võti süüteasendis- tuled peal. Käivitamise hetkeks kustutab mingi relee need siis ära ning starteri töö lõppedes süttivad taas. Mis annab kokku sellise efekti, et ühe auto käivitamisega süttivad tuled kaks korda.
Vaid ühe kohatud sõiduki juures olen leidnud nutikama variandi, kus päevatuled süttivad alles siis, kui mootor käib, arvatavasti lahendatud kuidagi laadimise tuvastamise kaudu.
Mu enda autod kõik nii vanakoolid siiani, et lülimine manuaalselt ja juhi südametunnistuse järgi käib, aga kui kunagi, kui tarvet peaks tulema, üritan just sedamoodi teha/ teha lasta.
tegelt- kui juba tulede automaatika peale jutt läks- featuur, mis mind hoopis rohkem erutab, on 'tuppaminekutuled' (igaüks võib seda oma parema äranägemise järele kutsuda, mul tuli selline esimesena pähe) iva siis selles, et lähituled jäävad põlema x ajaks peale auto seiskamist-lukustamist, et pimedas näeks auto juurest ukseni minna.
Tõenäoliselt ei ole väga keeruline üritus, aga keegi elektriasjades veidi helgem võiks asja paberile panna, kui viitsimist on