08-01-2007, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2007, 01:24 AM ja muutjaks oli Style.)
Jansa Kirjutas:Enamjaolt lahendatakse päevatulede süütamine nii, et kui võti süüteasendis- tuled peal. Käivitamise hetkeks kustutab mingi relee need siis ära ning starteri töö lõppedes süttivad taas. Mis annab kokku sellise efekti, et ühe auto käivitamisega süttivad tuled kaks korda.Minu kasutuses olnud (ja ka tuttavatel) jaapanlastel (Hondad ja Toyotad) käivtuvad päevatuled just mootori töötamisega=kui genekas kukub laadima.
PS. Tingitud võib olla sellest, et japsidel on erinevatele turgudele erinevad varustused. Sakslastel (eurooplastel) aga on üle-eroopaline põhimudel, kuhu ostja saab lisavarustust ise juurde osta. Seega ka selline "algeline" variant päevatuledest.