08-01-2007, 14:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2007, 17:32 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Kahjuks neid kõige esimesi Paides toodetuid, V-1-tesid, teadaolevalt ei ole ühtegi eksemplari säilinud, nagu ka V-10 eelkäijat, veel GAZ-51 bensiinimootoriga E-6-3.
Paide tehases toodetud, kuni käesoleva ajani säilinud höövlitest on Eestis hetkeseisuga teada üks V-10 ja viis D-512.
Arvestades ülaltoodut ja ka seda, et ka viimaste isendite tootmisest on möödas üle nelja aastakümne, on õigupoolest ju iga tänapäevani säilinud Paide höövel haruldus, mille vanarauda minek oleks väga suur kaotus. Kahjuks ei elanud päästeaktsioonide ajani Pärnumaal Sigaste kandis asunud V-10, mille pilti kasutasin käesoleva teema 62. postituses mudeli näitena.
Paide tehases toodetud, kuni käesoleva ajani säilinud höövlitest on Eestis hetkeseisuga teada üks V-10 ja viis D-512.
Arvestades ülaltoodut ja ka seda, et ka viimaste isendite tootmisest on möödas üle nelja aastakümne, on õigupoolest ju iga tänapäevani säilinud Paide höövel haruldus, mille vanarauda minek oleks väga suur kaotus. Kahjuks ei elanud päästeaktsioonide ajani Pärnumaal Sigaste kandis asunud V-10, mille pilti kasutasin käesoleva teema 62. postituses mudeli näitena.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee