09-01-2007, 15:58 PM
zazik Kirjutas:Aga kui peatus on planeeritud (enamik juhte valib selleks hea nähtavusega sirge teelõigu), siis on ohutulede kasutamine minu arvates vale. Mina igatahes võtan kiirust alati kõvasti vähemaks, nähes enda ees ohutulesid (kui ma tuvastan, et tegu on seisvate tuledega). Nõme on iga kaasliikleja metsapeatuse pärast pidurdada ja pärast uuesti kiirendada.No mina panen ka pimedal ajal sõna otseses mõttes metsapeatuse ajaks sageli ohutuled põlema - on ju pimedal ajal igasugune mistahes põhjusel tee ääres seisev sõiduk oht, millele lähenedes kiiruse vähendamist ei saagi liiklusohutuse seisukohalt kuidagi valeks pidada.
Ise lülitan alati teeserval peatudes tuled parkideks ja jätan parempoolse suunatule sisse. Ja loomulikult keelan kaassõitjatel astuda teele, seista auto ees ja taga.
Selle peale aga poleks ma kunagi tulnud, et kasutada suunatulesid sõidukil, millega pole lähisekunditel plaaniski mingiski suunas liikuma hakata

(Pimedal ajal) seisma jäädes parktuledele lülitamise koha pealt loomulikult olen nõus: olen ise maanteel sõites korduvalt kirunud, kui enda arvates vastutulija lähenedes lülitan täistuledelt pooltuledele ja selgub, et tegu hoopis seisva sõidukiga...
Mis aga puudutab käesoleva teema põhiteemat, siis ka mina ei pea õigeks, kui sellise liiklusohutuse seisukohalt üliolulise vidina nagu esitulepirni vahetamiseks kulub mitukümmend minutit või suisa tund-paar ja kuna mul pole tänapäevasemate autodega eriti kokkupuuteid olnud, siis olin siiralt imestunud lugedes siit teemast, et leidub sõidukeid, millel tuleb selleks isegi stange maha võtta

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee