10-01-2007, 00:39 AM
Jah, lihtne on Modust peksta, kui seda võrrelda maastiku-Volvode, Transitite ja muu sarnasega. Isegi Kamaz ja GAZ on jälle sisse toodud
Võrrelge veel MTZ traktori ja Ikarus bussiga kah, siis on täisvärk.
Alla 4 meetrise auto kohta on tal väga suur sõitjateruum, vaadake seda pilti, minuarust on see päris muljetavaldav, et sinna imepisikesse kapotialusesse on mootor üldse ära mahtunud:
![[Pilt: renault_modus_320.jpg]](http://www.tiscali.co.uk/motoring/images/renault_modus_320.jpg)
Lisaks 5 tärni Euro NCAPil, nagu juba Renaulti puhul tavaks on saanud. Küllap võtavad selleks vajaliku tugevusega kerekonstruktsioonid ka rohkem ruumi kui vanka poolt pohmas peaga kokku volditud plekk.
Ma ei ole ka eriline Moduse fänn, aga vähemalt on kõik tema puudused ilmselged kompromissid mingi eesmärgi saavutamiseks - väliskuju ja hooldatavus on ohverdatud suure siseruumi ja väikeste välismõõtmete nimel. Erinevalt paljudest teistest siin teemas nimetatud autodest, mille puhul pirnide kerge vahetatavus on praktiliselt ainuke hea omadus üldse

Alla 4 meetrise auto kohta on tal väga suur sõitjateruum, vaadake seda pilti, minuarust on see päris muljetavaldav, et sinna imepisikesse kapotialusesse on mootor üldse ära mahtunud:
![[Pilt: renault_modus_320.jpg]](http://www.tiscali.co.uk/motoring/images/renault_modus_320.jpg)
Lisaks 5 tärni Euro NCAPil, nagu juba Renaulti puhul tavaks on saanud. Küllap võtavad selleks vajaliku tugevusega kerekonstruktsioonid ka rohkem ruumi kui vanka poolt pohmas peaga kokku volditud plekk.
Ma ei ole ka eriline Moduse fänn, aga vähemalt on kõik tema puudused ilmselged kompromissid mingi eesmärgi saavutamiseks - väliskuju ja hooldatavus on ohverdatud suure siseruumi ja väikeste välismõõtmete nimel. Erinevalt paljudest teistest siin teemas nimetatud autodest, mille puhul pirnide kerge vahetatavus on praktiliselt ainuke hea omadus üldse
