10-01-2007, 01:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2007, 08:46 AM ja muutjaks oli stennadi.)
To Valdo: 350 tuhat kilomeetrit (või ma ei tea palju sa selle Ladaga sõitnud oled) on sind ära nüristanud. No anna olla - mul on igapäevasõiduks 1986 aasta Volvo (kurat teab mis läbisõit sellel reaalselt on) ja ei pea mingeid vedelikuanumaid kaasa tassima. Kui vedelikud kuhugi autost kaovad siis tuleb auto remontida, mitte peale valamisega tegeleda. Vanemal autol võib ehk õlitaset kontrollida paar-kolm korda õlivahetuseks ette nähtud välba jooksul. Sama kehtib jahutusvedeliku tasemega. Piduriõli lekked on juba väga kurjast ja sellise autoga sõita oleks kahtlane.
Samuti pole nõus väitega, et roolivõimuga ei tunneta teed. See juba oleneb roolivõimust. Parematel täpsema rooliga autodel nt SAAB, VOLVO on asi vägagi hea ka roolivõimuga.
Samas pean nõustuma sinuga: Lähitulede ebaõige kasutamine peaks olema karistatav.
Ning mainin: Olen sõitnud mitmete autodega kus on päevatulede automaatika ning kõigil on võimalik lülitada ümber ka nii, et põlevad ainult pargid. See, et autod tee ääres seisavad lähituledega on autoomanike mitte autode lolli automaatika problee.
Samuti pole nõus väitega, et roolivõimuga ei tunneta teed. See juba oleneb roolivõimust. Parematel täpsema rooliga autodel nt SAAB, VOLVO on asi vägagi hea ka roolivõimuga.
Samas pean nõustuma sinuga: Lähitulede ebaõige kasutamine peaks olema karistatav.
Ning mainin: Olen sõitnud mitmete autodega kus on päevatulede automaatika ning kõigil on võimalik lülitada ümber ka nii, et põlevad ainult pargid. See, et autod tee ääres seisavad lähituledega on autoomanike mitte autode lolli automaatika problee.