10-01-2007, 20:43 PM
to VWV:
Tjah, endal ka kunagi sarnane probleem olnud. Võid proovida hooratta terassüdamikku gaasileegiga kuumutada, siis kiirelt tõmmits otsa ning pinge alla ja haamriga kergelt koputada ...
Kui niimoodi kätte saad, siis enne taaspaigaldamist tingimata hooratas sovelduspastaga väntvõlli koonusele sobitada ... Pärast seda protseduuri 100% pastast puhtaks, muidu istub edaspidi nagu keevitatult. Ise määrisin vändakaela enne hooratta pealepanekut õrnalt grafiitmäärdega sisse, kartuses, et äkki jääb liiga kõvasti peale ... aga iseasi, kas see just tark tegu oli. MF on igatahes peale seda 10 a. ilusti tuksunud ...
Kui see ja muud trikid ei peaks aitama, siis võib proovida hooratta alumiiniumist osasse ringikujuliselt auke puurida ja nii selle välisosa eemaldada ... et südamik mahuks läbi malmist korpuse välja. Hiljem abimeesteks siis kas käppadega tõmmits ja/või relakas
Uus hooratas on uue väntvõlli või doonormootoriga võrreldes kordades odavam ...
Tjah, endal ka kunagi sarnane probleem olnud. Võid proovida hooratta terassüdamikku gaasileegiga kuumutada, siis kiirelt tõmmits otsa ning pinge alla ja haamriga kergelt koputada ...
Kui niimoodi kätte saad, siis enne taaspaigaldamist tingimata hooratas sovelduspastaga väntvõlli koonusele sobitada ... Pärast seda protseduuri 100% pastast puhtaks, muidu istub edaspidi nagu keevitatult. Ise määrisin vändakaela enne hooratta pealepanekut õrnalt grafiitmäärdega sisse, kartuses, et äkki jääb liiga kõvasti peale ... aga iseasi, kas see just tark tegu oli. MF on igatahes peale seda 10 a. ilusti tuksunud ...
Kui see ja muud trikid ei peaks aitama, siis võib proovida hooratta alumiiniumist osasse ringikujuliselt auke puurida ja nii selle välisosa eemaldada ... et südamik mahuks läbi malmist korpuse välja. Hiljem abimeesteks siis kas käppadega tõmmits ja/või relakas
