12-01-2007, 06:30 AM
Kui kellelgi peaks tekkima mõte raudteeveeremit säilitada, on tekkimas koht kust raha küsida. Väljavõte nüüdseks endise Eesti Raudtee nõukogu liikme Henry Posner III interviuust:
Meist jääb muidugi teatav pärand maha. Teatud osa raudtee müügirahast paigutame kapitali, mille esialgne nimi on BRS Fond. Asutamine on praegu algusjärgus.
Sellest fondist toetatakse väärtusi, mis olid meile Eestis tähtsad. Toetame vedurijuhtide turvalise sõidu koolitust ja raudtee ajaloo säilitamist mitmel pool Eestis.
Üks näide on Tapa raudteejaamas seisev auruvedur. Iga kord, kui sealt mööda olen sõitnud, olen vaadanud, et milline detail jälle veduri küljest on pihta pandud. See vedur paigutatakse Tapal turvalisemasse paika ja parandatakse. See ei tohiks maksta üle 10 000 dollari.
Meist jääb muidugi teatav pärand maha. Teatud osa raudtee müügirahast paigutame kapitali, mille esialgne nimi on BRS Fond. Asutamine on praegu algusjärgus.
Sellest fondist toetatakse väärtusi, mis olid meile Eestis tähtsad. Toetame vedurijuhtide turvalise sõidu koolitust ja raudtee ajaloo säilitamist mitmel pool Eestis.
Üks näide on Tapa raudteejaamas seisev auruvedur. Iga kord, kui sealt mööda olen sõitnud, olen vaadanud, et milline detail jälle veduri küljest on pihta pandud. See vedur paigutatakse Tapal turvalisemasse paika ja parandatakse. See ei tohiks maksta üle 10 000 dollari.
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com