21-01-2007, 15:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2007, 15:24 PM ja muutjaks oli vootele.)
2-taktiline on üldiselt raskesti turbotatav, kuna segu kompresseermine ja silindrisse puhumine toimub karteri kaudu. Kui karterisse ülerõhk tekitada, siis puhub see väljalasketakti ajal üleliigse küttesegu lihtsalt sumpsist välja. Mingil määral saab seda kompenseerida vastava väljalaske resonaatoriga, aga üldiselt hakkab see "blower" ka resoka tööd segama.
Kõige parema tulemuse saabki korralikuma väljalasketoru panekuga, see aitab paremini silindrit täita (tekitab õigel ajal silindris alarõhu) ning takistab küttesegu lahkumist kui väljalaske aken on avatud.
Nitro kitte rolleritele on ebays müügil ja üsna odava hinnaga muide.
Kõige parema tulemuse saabki korralikuma väljalasketoru panekuga, see aitab paremini silindrit täita (tekitab õigel ajal silindris alarõhu) ning takistab küttesegu lahkumist kui väljalaske aken on avatud.
Nitro kitte rolleritele on ebays müügil ja üsna odava hinnaga muide.