gaz m-1 ´1936a
#10

Jossu Kirjutas:palju oleneb seisukorrast, 85% originaalsust eriti midagi ülte, autot ei pruugi olla, töö läheb autol ehk samapalju või topelt veelgi maksma...

Mina ei usu, et 85% originaalsuses keskmises seisukorras GAZ-M-1 on võimalik 60 tuhandega ära restaureerida. Arvestades sõiduki vanust ja suhtelist unikaalsust, tuleb nt valmis olla paljude detailide replikate valmistamiseks üksikkorras, mis on väga aeganõudev ja kallis töö.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
gaz m-1 ´1936a - Autor: horst - 28-01-2007, 14:04 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: tiit - 28-01-2007, 14:20 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: horst - 28-01-2007, 14:36 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: Aspelund - 28-01-2007, 14:39 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: Jossu - 28-01-2007, 14:42 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: valdo - 28-01-2007, 22:22 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: Jossu - 28-01-2007, 22:54 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: horst - 28-01-2007, 14:59 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: N2O - 28-01-2007, 15:03 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: mossepower - 28-01-2007, 15:12 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: horst - 28-01-2007, 15:18 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: Kelm - 05-02-2007, 19:03 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: sm.Poljakov - 05-02-2007, 22:05 PM
RE: gaz m-1 ´1936a - Autor: Kelm - 05-02-2007, 22:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne