29-01-2007, 16:57 PM
Sellise mootorivahetuse juures on kõige raskem osa mootori ja käigukasti omavaheline kokkusobitamine. Kui keegi on sama asjaga juba hakkama saanud ja on olemas joonised ning töö kirjeldus ,siis pole asi väga raske.
Ise istutasin "Opel Rekordi" 2,0 mootorile "Ford Sierra" 5-käigulise käigukasti. Tegin 15 mm paksuse vaheplaadi ,treisin hooratast ( et mahutada "Fordi" siduriketast ) ,lühendasin kardaani ja sobitasin selle kokku käigukastiga ,jne. Kahjuks ei teinud täpseid jooniseid ,vaevalt keegi sellist asja teha tahab. "Rekordil" olemas ka 5-käiguline kast.
Ise istutasin "Opel Rekordi" 2,0 mootorile "Ford Sierra" 5-käigulise käigukasti. Tegin 15 mm paksuse vaheplaadi ,treisin hooratast ( et mahutada "Fordi" siduriketast ) ,lühendasin kardaani ja sobitasin selle kokku käigukastiga ,jne. Kahjuks ei teinud täpseid jooniseid ,vaevalt keegi sellist asja teha tahab. "Rekordil" olemas ka 5-käiguline kast.
