02-02-2007, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2007, 01:17 AM ja muutjaks oli mrali.)
677-d sõitsid ka mujal Eestis, 5256-d ainult Ida-Virus.
Aga teine legend on selline (olen mitmelt poolt seda kuulnud): külm ilm ja inimesl suur häda. 677 mootor on ees ja käigukast teljevahe sees, neid ühendab kardaan, millele pääseb juurde sõitjateruumi põrandas oleva luugi kaudu. Mõeldud-tehtud, luuk lahti ja häda saab lahendet. Kuid - bussi mootor töötab ja võib arvata, millise sagedusega antud kardaan keerleb. Järeldused tehke ise...
Aga teine legend on selline (olen mitmelt poolt seda kuulnud): külm ilm ja inimesl suur häda. 677 mootor on ees ja käigukast teljevahe sees, neid ühendab kardaan, millele pääseb juurde sõitjateruumi põrandas oleva luugi kaudu. Mõeldud-tehtud, luuk lahti ja häda saab lahendet. Kuid - bussi mootor töötab ja võib arvata, millise sagedusega antud kardaan keerleb. Järeldused tehke ise...