Jah, see on surveregulaator, ja see sul arvatavasti läbi ongi - avaneb liiga madala surve juures ja laseb bensiini tagasivoolu. Seega pihustatakse sisselaskekollektorisse liiga vähe kütust - kütuse hulk sõltub otseselt kütuse rõhust torus.
Vaakum on regulaatori avanemisrõhu täppisreguleerimiseks - see muudab regulaatorklapi membraani pingust (millest sõltub klapi avamiseks vajaliku rõhu väärtus) sõltuvalt rõhust sisselaskekollektoris. Kui hõrendus sisselaskekollektoris suureneb, tähendab see, et pihustava kütuse kogus sama pihusti lahtiolekuaja juures on suurem, kui aga sisselaskekollektoris rõhku tõsta, tähendab see suuremat vasturõhku pihustatavale kütusele ja seega ka väiksemat pihustatud kogust - regulaator aga muudab kütuse rõhku nõnda, et selle ja sisselaskekollektori rõhu suhe oleks jääv ja pihustatava kütuse kogus rõhkude kõikumise tõttu ei varieeruks.
Kui sul regulaator niikuinii läbi on, siis miks mitte aretada kohe peale uus regulaator? Opeli 2.0 mootori jupid ei tohiks lammutuses suurt midagi maksta ju.
Nende pumpade tootlikkus on suurusjärgus 100 liitrit tunnis, seega läheb üle 90% kütusest tagasivoolu. Kui sa selle kinni pigistad, siis karta on, et tõmbab täis... See, et pump sul enam rõhku juurde ei jaksanud pumbata ja aeglasemalt käima hakkas, ei tohiks teda veel ära rikkuda - neil peaks olema sisseehitatud kaitseklapp ülerõhu vastu. Pumpade maksimaalset rõhku mõõdetakse ka samamoodi, torgatakse manomeeter otsa ja vaadatakse, millal enam pumbata ei jaksa.
Vaakum on regulaatori avanemisrõhu täppisreguleerimiseks - see muudab regulaatorklapi membraani pingust (millest sõltub klapi avamiseks vajaliku rõhu väärtus) sõltuvalt rõhust sisselaskekollektoris. Kui hõrendus sisselaskekollektoris suureneb, tähendab see, et pihustava kütuse kogus sama pihusti lahtiolekuaja juures on suurem, kui aga sisselaskekollektoris rõhku tõsta, tähendab see suuremat vasturõhku pihustatavale kütusele ja seega ka väiksemat pihustatud kogust - regulaator aga muudab kütuse rõhku nõnda, et selle ja sisselaskekollektori rõhu suhe oleks jääv ja pihustatava kütuse kogus rõhkude kõikumise tõttu ei varieeruks.
Kui sul regulaator niikuinii läbi on, siis miks mitte aretada kohe peale uus regulaator? Opeli 2.0 mootori jupid ei tohiks lammutuses suurt midagi maksta ju.
Nende pumpade tootlikkus on suurusjärgus 100 liitrit tunnis, seega läheb üle 90% kütusest tagasivoolu. Kui sa selle kinni pigistad, siis karta on, et tõmbab täis... See, et pump sul enam rõhku juurde ei jaksanud pumbata ja aeglasemalt käima hakkas, ei tohiks teda veel ära rikkuda - neil peaks olema sisseehitatud kaitseklapp ülerõhu vastu. Pumpade maksimaalset rõhku mõõdetakse ka samamoodi, torgatakse manomeeter otsa ja vaadatakse, millal enam pumbata ei jaksa.
Rover 3500 - European Car of the Year 1977