15-02-2007, 14:26 PM
to:peeterpaul;PAZi ehituse eripära(tugev mootor ees,vedav tagasild,ebaõnnestunud kaalujaotus tühjalt[esisild ca 2000,tagasild 2500 kg] samuti käigukasti ja tagasillareduktori ülekandearvude valikul oli ilmselt lähtutud otstarbest sõit siledal teel täiskoormatult)tõttu oli talvel vaja tõsiselt pingutada,kui tuli sõita tühja bussiga õpilasvedusi või liini,kus täituvus oli madal, tuisuste ilmadega.Inertsi kasutades võisid edukalt sõita läbi tuisuvaalude kui ilm polnud tormine ja hanged liiga tihedad muidugi tuli vahel ka ette, et sõitsid nagu liiva ja buss jäigi siis kinni.Nüüd oligi vaja tagurpidi käik sisse õigel hetkel ja bussi kiikumine pikkisuunas aitas su hangest välja.Kui käigukangi kulissi liigendid olid kulunud,jäid sa käigu lülimisega hiljaks ja olidki sees.Sama juhtus kui 3 või 4 käik välja tagus siis tuli tõsiselt labidaga töötada.Kuna Pazi vedrud on kandurite küljes saab bussi ette-teha küllalt hästi kiigutada sest kere on lühike.Üldiselt küllalt hea buss,mis kannatab hästi ülekoormust,suurim sõitjste arv mida tean on 142 inimest,enamuses õpilased,kuid mitte väikesed.