22-02-2007, 19:44 PM
13piisab Kirjutas:jätkan teemavälist juttu:Minu väheldast elukogemust mööda saab automootor töötada ka ilma eelsüüteta. Kui ma ei eksi, siis mingisugusel "moodsal autol" (loe: plastmass ja juhtmed, mis hoiavad nelja ratast koos) käib Safe Mode'i minemine nii, et eelsüüde kaotatakse üleüldse ära, st eelsüüdet on 0 kraadi ehk küünal teeb litaka siis, kui kolb on ÜSS-s. Aga jah, üheks eelsüütenurga eesmärgiks peaks olema ka suurema koguse jõu tekitamine, st segu pressib kolbi allapoole juba viimastel ülesliikumishetkedel.
kuna ma lähtusin "maamehe loogikst", pistsin oma juttu ka küsimärgid. Aga ehk soovib/viitsib keegi üldhariduslikul eesmärgil seletada, miks süüdatakse segu enne ÜSSi (vabandan eelnevat väljamaist keelepruuki) - kas tõesti võtab segu süütamine silindris nii palju aega, et isegi tühikäigul peab protsessi varem käima panema?
Kuna see teema ei tundu end nii pea ammendavat, siis teeks administraatorile ettepaneku (eel)süütenurga jutt siit teemast ära liigutada.