07-07-2003, 11:26 AM 
	
	
	
		ohsaa, kus on alles arutelu.
1) miks siis tanklas LE ei kehti? seal kehtivad teega külgneva ala reeglid. kas kiirusepiirangud ja muud nõuded on siis seal olematud? ja oma 6-aastase venna võin ka rooli lubada? jama jutt...
2) LE ei kehti sinu enda põllul/metsas, mis on üldiseks liikluseks suletud. seega sinu sisehoov, kus on tee ja mis on muuks liikluseks suletud, on sinu päralt.
3) hoopis iseasi on see, kas sa suudad politseile tõendada, et see sikkel pole varastatud. kui sa seda teha ei suuda, siis vist korjatakse käekõrval olev ratas kah ära. aga muidu osaleb ju lükatav ratas ka liikluses. mis sikli liikuma paneb, pole tähtis. kas siis, kui sõidu pealt mootor välja suretada ja vabahooga edasi veereda, ei tule LE-d täita? see on ju seaduse silmis sama, mis lükkad mittetöötavale siklile joostes hoo sisse ja hüppad siis peale. liikluses osalemine on ju ilmselge.
	
	
	
1) miks siis tanklas LE ei kehti? seal kehtivad teega külgneva ala reeglid. kas kiirusepiirangud ja muud nõuded on siis seal olematud? ja oma 6-aastase venna võin ka rooli lubada? jama jutt...
2) LE ei kehti sinu enda põllul/metsas, mis on üldiseks liikluseks suletud. seega sinu sisehoov, kus on tee ja mis on muuks liikluseks suletud, on sinu päralt.
3) hoopis iseasi on see, kas sa suudad politseile tõendada, et see sikkel pole varastatud. kui sa seda teha ei suuda, siis vist korjatakse käekõrval olev ratas kah ära. aga muidu osaleb ju lükatav ratas ka liikluses. mis sikli liikuma paneb, pole tähtis. kas siis, kui sõidu pealt mootor välja suretada ja vabahooga edasi veereda, ei tule LE-d täita? see on ju seaduse silmis sama, mis lükkad mittetöötavale siklile joostes hoo sisse ja hüppad siis peale. liikluses osalemine on ju ilmselge.
