06-03-2007, 22:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2007, 22:56 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Vaatasin seda Välisministeeriumi lehel olevat nimekirja ja minuarust on tegemist üsna mõistliku dokumendiga. Pigem on lihtsalt õnnetu juhus et Lapplander sinna alla kuulub - enamik sõjaotstarbelisi maastikusõidukeid on tsiviilkasutuseks ikka suhteliselt ebamõistlikud.
Sõjaotstarbelise kauba sisseveo piirang on väga arukas asi, sest isegi kui otseselt relvad kõrvale jätta, annab sõjatehnoloogia kurjadesse kätesse sattudes väga suure eelise kasvõi näiteks politsei või piirivalve vastu tegutsemisel, kellel sellist tehnoloogiat ju pole. Mis viga näiteks salakaupa üle Narva jõe purjetada, kui öövaatlusseadme abil võib 2 kilomeetri raadiuses piltlikult öeldes jänesepabulaid loendada ja põgenemiseks on soomustatud Humvee.
Sõjaotstarbelise kauba sisseveo piirang on väga arukas asi, sest isegi kui otseselt relvad kõrvale jätta, annab sõjatehnoloogia kurjadesse kätesse sattudes väga suure eelise kasvõi näiteks politsei või piirivalve vastu tegutsemisel, kellel sellist tehnoloogiat ju pole. Mis viga näiteks salakaupa üle Narva jõe purjetada, kui öövaatlusseadme abil võib 2 kilomeetri raadiuses piltlikult öeldes jänesepabulaid loendada ja põgenemiseks on soomustatud Humvee.