07-03-2007, 13:12 PM
Kolleeg Aspelundil on selline informatsioon ühes varasemas teema läbi käinud: RE: K: tulevõru alustihendi ideid.
Mu 40 aastase staažiga autoelektrikust esivanema kommentaar: nikeldatud LAZi ja nö veoka tuled on erinevat masti. St nende komponendid (klaas, võru, pesa) ei ole omavahel vahetatavad.
Kiire kaevumine tema poolt ühes teoses andis sellise tulemuse:
Veoka latern kannab markeeringut фП-100/100Б. Eripäraks kahe poldiga korpuse kinnitus, poldid ei ole sümmeetriliselt 180 kraadi tagant, vaid üks neist on nihutatud 10 kraadi 30 minutit.
LAZ-i latern kannab aga tähistust ФП-102/102Б/102В. Neli kinnituspolti, igaüks 90 kraadi tagant. Tähistuse tõlgendus: ilma lisatähiseta värv punane, Б-valge ja В-oranž.
LAZ; PAZ ja ka varajased RAF-id (mudel 977Д ja 977) said teatud aastateni endale just tehasest nikkelvõrudega tuled (varem kasutati RAF-il M-407 omi).
Enda oma puhul on mul veel teema lahtine, enne tuleb mosse omad eest ära korjata.
Asp
Nii et tegemist on LAZ-i "podfarnikuga"
Mu 40 aastase staažiga autoelektrikust esivanema kommentaar: nikeldatud LAZi ja nö veoka tuled on erinevat masti. St nende komponendid (klaas, võru, pesa) ei ole omavahel vahetatavad.
Kiire kaevumine tema poolt ühes teoses andis sellise tulemuse:
Veoka latern kannab markeeringut фП-100/100Б. Eripäraks kahe poldiga korpuse kinnitus, poldid ei ole sümmeetriliselt 180 kraadi tagant, vaid üks neist on nihutatud 10 kraadi 30 minutit.
LAZ-i latern kannab aga tähistust ФП-102/102Б/102В. Neli kinnituspolti, igaüks 90 kraadi tagant. Tähistuse tõlgendus: ilma lisatähiseta värv punane, Б-valge ja В-oranž.
LAZ; PAZ ja ka varajased RAF-id (mudel 977Д ja 977) said teatud aastateni endale just tehasest nikkelvõrudega tuled (varem kasutati RAF-il M-407 omi).
Enda oma puhul on mul veel teema lahtine, enne tuleb mosse omad eest ära korjata.
Asp
Nii et tegemist on LAZ-i "podfarnikuga"
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.