wanderer 20 VL 1938
#8

Olen jõudnud töödega nii kaugele, et hakkan kere raamilt maha tõstma. Kere on peaaegu puhtaks tehtud. St et uksed, klaasid küljest, salong puhtaks. Nina osa on ka peaaegu puhas ning mootor maas. Taga klaas ainuld ei taha ära tulla. Tööd on palju, kuna kere detailid, mis peaksid olema kinnitatud poltidega, on külge keevitatud. Kuna olen selline mees, kellele meeldib kõike käsitsi teha, siis relakat ei kasuta (kui siis väga harva). Püüan käsitsi hakkama saada. Välja on tulnud palju rooste auke ja kuni kolme kordset plekki (st et mitu plekki on üksteise peale keevitatud, jätmata vana roostes plekk alt lõikamatta). Tööd on veel väga palju. Pilte tahaks ka lisada aga arvutil mingi jama, ei taha fotokast pilte vasut võtta.

Ostan korviga M-72 või K-750

üheskoos suudame rohkem...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 13-12-2006, 11:38 AM
wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 14-12-2006, 18:55 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: Raudpats - 14-12-2006, 21:22 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: autorestauraator - 18-12-2006, 21:46 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 03-01-2007, 02:34 AM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 03-01-2007, 02:37 AM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 03-01-2007, 03:13 AM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 07-03-2007, 22:12 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: indreksirk - 13-03-2007, 15:01 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: -töll- - 18-03-2007, 20:26 PM
RE: wanderer 20 VL 1938 - Autor: janek555 - 18-03-2007, 19:21 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne