18-03-2007, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2007, 01:53 AM ja muutjaks oli valdo.)
Tere,
Alates eelmise aasta hilissügisest on mul restaureerimisel komplekt - 1958. aasta muldvalukarteriga jalgratta abimootor D4 + 1958.a. Riia tehase meesterahvaratas.
Tegu on kõikide D-seeria "võrriliste" esisisaga, kuna 1957-58 olid esimesed aastad, mil see mootor (esialgu küll jalgrattale paigaldatava komplektina) siiamaile ilmus.
Selleks ajaks, mil soe kevad (2007) käes ning maa tahenenud/pori taandunud, peaks isend valmis saama. Et leida tulevikus oma koha muuseumites/näitustel ja vahel pidulikel paraadidel-üritustel ka mõned ringid ringi põristada
Alates eelmise aasta hilissügisest on mul restaureerimisel komplekt - 1958. aasta muldvalukarteriga jalgratta abimootor D4 + 1958.a. Riia tehase meesterahvaratas.
Tegu on kõikide D-seeria "võrriliste" esisisaga, kuna 1957-58 olid esimesed aastad, mil see mootor (esialgu küll jalgrattale paigaldatava komplektina) siiamaile ilmus.
Selleks ajaks, mil soe kevad (2007) käes ning maa tahenenud/pori taandunud, peaks isend valmis saama. Et leida tulevikus oma koha muuseumites/näitustel ja vahel pidulikel paraadidel-üritustel ka mõned ringid ringi põristada
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel