25-03-2007, 16:48 PM
hqs Kirjutas:ehh... oleme nüüd ikka sõbrad edasi...Vabanda hqs, aga siin ma ei saa enam Su mõttearendusest aru - see tähendab, et mis mõttes pole mõtet töökorras autot Varjupaika viia? Mitmed Varjupaiga masinakogus olevad sõidukid on täiesti töökorras ja ideaalvariant (mida pole võimalik reaalselt saavutada) oleks, et seda oleksid kõik Varjupaiga ekspositsioonis olevad sõidukid. Ühesõnaga, minu seisukoht on, et kui on täiesti töökorras sõiduk sobivatel tingimustel saadaval, siis miks mitte? Hoopis teine küsimus on, et kas antud sõidukit antud tingimustel on mõistlik üritada Varjupaiga kogusse saada ja selle väljaselgitamiseks see teema ju tehtud saigi. Mõistan täielikult ka seisukohta, et kuna GAZ-53 pole praegu veel väga haruldane, siis ehk pole selle varjupaika soetamiseks üldse mõtet raha välja käia, vaid võtta seda vastu (võimalusel) üksnes annetusena. Ja Krisi vaidlusaluse postituse mõte peaks ka kõigile arusaadav olema, arvan. Loomulikult ei saa aga mitte kedagi, kes tahab seda sõidukit endale soetada, keelata oksjonil osalemast.
prooviks kõigepealt selgeks teha, kas sellises korras autot on mõtet varjupaika viia (kui see on tõesti NII heas töökorras) ja siis hakkaks edasi vaidlema, kes tohib ja kes mitte osta.ee oksjonil osaleda
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee