Küünlad
#14

Piiblis seisab nii:
Lühikese ja jämeda isolaatori allosaga süüteküünlad kuumenevad töötamisel vähem ja neid nimetatakse \"külmadeks küünaldeks\". Niisuguseid süüteküünlaid kasutatakse kõrge kompressiooniastme ja suurte pööretega mootoreil, mille keskmine töötemperatuur on kõrge. Isolaatori pika ja peenikese allosaga süüteküünlad kuumenevad töötamisel enam ja neid nimetatakse \"kuumadeks küünaldeks\". Viimaseid kasutatakse madala kompressiooniastme ja väikeste pööretega mootoreil (vanemad tüübid).
Süüteküünla soojuslikke omadusi iseloomustatakse kas isolaatori alumise osa pikkuse või nn. hõõgarvuga. Viimane näitab aega, mille vältel erilisse katsemootorisse keeratud küünal hakkab mootori teatud töörežiimi juures põhjustama segu hõõgsüüdet. Mida suurem on süüteküünla hõõgarv, seda suurem on tema soojusjuhtivus, s.o. seda \"külmem\" on antud süüteküünal. Vanematüübilistel mootoreil kasutatakse süüteküünöaid hõõgarvuga 95-145 ja uuematüübilistel 150-240. Spordimootorataste mootoreil aga kasutatakse süüteküünlaid, mille hõõgarv on 200-300 ja üle selle.

Nüüd sai tarkust ülearugi Wink
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Küünlad - Autor: valts - 04-06-2003, 19:09 PM
[Sõnumit pole] - Autor: mopeedur - 04-06-2003, 19:40 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Aivar71 - 05-06-2003, 06:31 AM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 09-06-2003, 08:42 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Qubik - 09-06-2003, 11:00 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Raitz - 09-06-2003, 16:42 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 10-06-2003, 12:58 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 10-06-2003, 13:00 PM
[Sõnumit pole] - Autor: harley - 30-06-2003, 20:30 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Ishijupp - 01-07-2003, 08:28 AM
[Sõnumit pole] - Autor: ahto - 01-07-2003, 15:13 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 07-07-2003, 10:14 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Qubik - 14-07-2003, 13:00 PM
[Sõnumit pole] - Autor: harley - 14-07-2003, 19:48 PM
[Sõnumit pole] - Autor: klaabu - 17-07-2003, 23:33 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne