Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all
#2

Kõige mõistlikum oleks Sul otsida uus töökorras mootor + karburaator. Muidugi... ka praegusest mootorist võib ka uue "pea" saamisel asja saada, kuid kes teab, mis seisus vänt/saaled/kolvigruppki on. Silindrid ju pikka aega lahtiselt seisnud.

Küsimus teadjamatele - miks on "tulemüüril" kaks süütepooli? Minu meelest on mossedel ikka läbi ajaloo olnud neljane jagaja...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: margomatsina - 26-03-2007, 14:57 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: valdo - 26-03-2007, 15:05 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: villis1 - 06-04-2007, 00:17 AM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: peeterpaul - 26-03-2007, 15:06 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: vad77 - 26-03-2007, 20:45 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: Jansa - 26-03-2007, 21:09 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: vad77 - 26-03-2007, 21:20 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: margomatsina - 26-03-2007, 23:23 PM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: Väravamehaanik - 27-03-2007, 09:31 AM
RE: Moskvitš 407 puudujäägid kapoti all - Autor: eberhard - 03-04-2007, 11:13 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne