Palun rääkige erinevatest keermetest!
#2

Sellest jutust küll suurt aru ei saa, pane mõni selgitav pilt üles.
Aga kodara puhul on see tõesti nii, et keermeosa on lõigatud jämedamale toorikule kui kodar ise, sest pingutades liigub nippel keermestamata osale peale -- seega pole võimalik kodarakeeret edasi lõikata.
Võimalused on peenemad niplid ja täielikult uus keere lõigata või keermest edasi metalli peale sulatada ja sinna keere lõigata...aga siin treial juba abiks
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Palun rääkige erinevatest keermetest! - Autor: sokk - 16-07-2003, 02:01 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Kenu - 16-07-2003, 10:56 AM
[Sõnumit pole] - Autor: sokk - 16-07-2003, 22:52 PM
[Sõnumit pole] - Autor: al - 16-07-2003, 23:23 PM
[Sõnumit pole] - Autor: sokk - 17-07-2003, 00:36 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Kenu - 17-07-2003, 09:50 AM
[Sõnumit pole] - Autor: sokk - 22-07-2003, 02:38 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Marcello - 08-08-2003, 13:08 PM
[Sõnumit pole] - Autor: plarakas27 - 18-08-2003, 22:51 PM
[Sõnumit pole] - Autor: sokk - 24-08-2003, 21:39 PM
[Sõnumit pole] - Autor: valdo - 01-09-2003, 12:33 PM
[Sõnumit pole] - Autor: sokk - 02-09-2003, 21:42 PM
[Sõnumit pole] - Autor: auto-fänn - 09-09-2003, 11:55 AM
abistav käsi - Autor: plarakas27 - 10-09-2003, 23:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne