08-04-2007, 22:09 PM
Korralik - mitte kohviks sõidetud - D4 mootor on kaasajal üsnagi haruldus - kui selline olemas, on mõtet see minu arvates ära kasutada mingi algse sõiduriista taastamiseks. Juba paarkümmend aastat tagasi olid D4 mootoriga riistapuud üsnagi taandunud tänavapildis uuemamootoriliste võrride ees.
Niisama ringipõristamiseks, aretiste ehitamiseks jms võiks kasutada siiski D6-D8 mootoreid, millele vabalt juppe saada ja mida endidki Eestimaal veel üsna lademes...
Niisama ringipõristamiseks, aretiste ehitamiseks jms võiks kasutada siiski D6-D8 mootoreid, millele vabalt juppe saada ja mida endidki Eestimaal veel üsna lademes...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18