09-04-2007, 16:08 PM
Eks lähenemisi ole sama palju kui inimesi. Üks soovitus võiks olla selline, arvestades, et sul pole kiiret oma ratta taastamisega, et otsid ja leiad esmalt kõik puuduvad jupid. Teed seda ise, sest keegi teine sinu eest seda nii innukalt ei tee, olen üsna kindel. Leiad kirjandust ja varuosade raamatu. Kui jupid viimase kruvini olemas, siis sorteerid nad ilusti ära töötlemise järele. Mis tsinkimisse peaks minema, ühte lahtrisse, mis kroomimisse, need teise jne. Usu mind, nii saad ühe korraga ja kõige kiiremini lõppkokkuvõttes ratta taastatud, kuigi tundub hirmus peavalu olema sedasi talitada. Raha kulub sellele protsessile kindlasti palju, kümneid tuhandeid. Võibolla 2, võibolla 3 kümmet, eks see sõltub palju ise teed ja teha lased. Mina oma ratta taastamisel pole tahtnud põhimõtteliselt eelarvet pidada, sest pole mõtet tuju rikkuda
Aga arvan, et ca paarikümne tuhande ringi see kõik maksma läheb. Pealegi taastamine on üldjuhul ikkagi pikaajalisem protsess, nii et igakuiselt selle protsessi jaoks veidi kõrvale panna pole just suur probleem. Kui see ratas on sulle esivanemat meenutav ning emotsionaalne väärtus, siis pole ju raha see esimene küsimus, on ju nii?
Samuti leian, et pole mõtet sellist ratast jätta komplektseks vanarauahunnikuks, sellise asja väärtus on üsna kiirelt ja ainult hääbuv, pealegi sinu taat ei ostnud seda mootorratast sellises seisukorras!
Nii et kui tahad tunda seda, mida tema tunda võis, siis tee ta sellisesse korda, kui see esimest korda poest koos taadiga välja tulles oli.

Samuti leian, et pole mõtet sellist ratast jätta komplektseks vanarauahunnikuks, sellise asja väärtus on üsna kiirelt ja ainult hääbuv, pealegi sinu taat ei ostnud seda mootorratast sellises seisukorras!
