09-04-2007, 17:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2007, 18:36 PM ja muutjaks oli Datsun Cherry.)
Praeguseks hetkeks on uus kolb,rõngad ja kolvisõrm ostetud.Väga tõenäoliselt lähevad need ka vahetusse.Suur küsimärk on vaid see käikude fiksaatori auk.Sellest sõltub,kas peab mootori pooleks võtma või mitte. Käsikäikudele ei tahaks ringi tegema hakata,kuna puudu on ülemine käiguvahetuskahvel ja muud jubinad,mis käsikäikude jaoks tarvis on.
Lisatud:Süda ei andnud ikka rahu ja käisin veel korraks kuuri all seda fiksaatori värki uurimas.Lõpuks õnnestuski leida see väljaulatuv osa,mis jääb
käiguvahetusvõlli alla,kuid siiski siduripoolse karteripoole külge. Tõeks osutus kõige halvem variant,nimelt pole seal vajalikku auku. Nüüd on vist targem mootor lahti võtta ja üritada sinna see auk teha.Kas on olemas oht,et seoses fiksaatori puudumisega puuduvad mootori sees veel mingid osad,mis käikude fikseerimiseks vajalikud on? Fiksaatori ja vedru suudan ehk veel kuidagi kokku leiutada,aga mingi muhvi või hammasratta leidmine võib küll raskeks minna.
Lisatud:Süda ei andnud ikka rahu ja käisin veel korraks kuuri all seda fiksaatori värki uurimas.Lõpuks õnnestuski leida see väljaulatuv osa,mis jääb
käiguvahetusvõlli alla,kuid siiski siduripoolse karteripoole külge. Tõeks osutus kõige halvem variant,nimelt pole seal vajalikku auku. Nüüd on vist targem mootor lahti võtta ja üritada sinna see auk teha.Kas on olemas oht,et seoses fiksaatori puudumisega puuduvad mootori sees veel mingid osad,mis käikude fikseerimiseks vajalikud on? Fiksaatori ja vedru suudan ehk veel kuidagi kokku leiutada,aga mingi muhvi või hammasratta leidmine võib küll raskeks minna.