10-04-2007, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2007, 10:30 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Jõu piisavus sõltub ilmselt paljuski ülekandest. Huvitav, kas rolleritel, mis mõeldud korvi vedama, oli kasutusel ka erineva hammaste arvuga hammasratas?
Muuseas- aastakümneid Indias kasutatava riksha (tuk-tuk) mootor on 125 cc (või oli see 150??), ära veab ta aga 3 inimest plus erakordselt niru aerodünaamikaga kere. Loomulikult- ega kiirusega üle 30-40 km/h pole sealmail midagi pihta hakata, seepärast on lõppkiirus jõule ohvriks toodud
Muuseas- aastakümneid Indias kasutatava riksha (tuk-tuk) mootor on 125 cc (või oli see 150??), ära veab ta aga 3 inimest plus erakordselt niru aerodünaamikaga kere. Loomulikult- ega kiirusega üle 30-40 km/h pole sealmail midagi pihta hakata, seepärast on lõppkiirus jõule ohvriks toodud