10-04-2007, 19:54 PM
Võtsin vastu karmi otsuse mootor lahti võtta ja hullemad kohad üle vaadata ning jõudumööda ära remontida. Kolb oli töötanud ühe rõngaga ning silindril on alumisest servast tükk ära murdunud.Kas seda silindrit saabedasi kasutada või tuleb igal juhul uus panna? Lahti võtmisel avastasin,et magneeto on päris tugevasti vastu süütemängu mähiseid käinud. Magneeto peal on üsna tugevad haamri jäljed.Kas magneeto võib olla kõveraks pekstud või on väntvõll kõver? Tekkis mõte ka käiguvahetus võlli fiksaatori auk enne mootori pooleksvõtmist ära puurida,siis ei pea ehk hammasrattaid pärast välja võtma.
Ka puurida tuleks selle väljaulatuva osa kaldpinna pealt otse võlli suunas?
Üks väga tähtis küsimus on veel.Kuidas karteri pooli üksteisest nii lahutada,et liitepindasid ei vigastaks? Eelmistel kordadel (17a.tagasi)tegin seda kruvikeeraja abil
Ka puurida tuleks selle väljaulatuva osa kaldpinna pealt otse võlli suunas?
Üks väga tähtis küsimus on veel.Kuidas karteri pooli üksteisest nii lahutada,et liitepindasid ei vigastaks? Eelmistel kordadel (17a.tagasi)tegin seda kruvikeeraja abil
