17-04-2007, 02:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2007, 02:26 AM ja muutjaks oli valdo.)
moosic Kirjutas:see teise poole muldkeha tammi näol on osaliselt isegi alles.
Mind tegelikult huvitaks:
a) Millal lammutati viadukti tala ja millal põhjapoolne (linnapoolne) vastaspost? Igatahes mitmed aastad enne 1980.a. OMi olid mõlemad kadunud kindlalt juba...
b) Millele jäi viaduktitala ette? Kas Kehra haru elektrifitseerimisele, mis sai valmis 1974 (minu oletus)? Kuigi... Vääna tee viadukt toimis ka koos kontaktliinidega ja toimib senini edasigi kergliiklusteena
c) Millele jäi ette vastaspost (vaevalt seda kapitaalehitust niisama lammutama oleks hakatud)? Lutheri tehase (TVMK) raudteeharule?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel