23-04-2007, 23:02 PM
tere
1) oleks soovitav jah vahetada.
3) see "nn" v6llil, mille vastu see "kontakt,hoob" k2ib on sees sooned. Yks sygav ja teised k6rgemad, yhes6naga kui satub sygavamasse, siis kontakt puutub kokku selle metall punniga karteri laes(see on muust mootorist ka isoleeritud) kokkupuutes ta yhendab kere kaudu sinna - klemmi ja tuli p6lebgi. pluss tuleb siis syytelukkust ja miinus sealt alt.
4) see on freesimise j2lg, v6id pilgu peale visata ja ka hammasatast keerutada kindluse m6ttes, aga ma usun et see sinna vastu kyll ei k2i. endalgi freesimise j2ljed nende kohtade peal.
5) v6ib-olla sellep2rast et siduri kaane vahele pandud silikooni, ja see liiga 6huke. tihend on paksem ja siis j22b ka tiba suurem vahe korvi ja kaane vahele.
Ja need nn silindrikujulised jupikesed v6ivad olla veohammasratta laagrist p2rit, nimelt see tuleb ilma suurema vaevata oma pesast v2lja ja laguneb laiali. kokku saad panna nii, kui m22rid hammasratta sees oleva laagripesa tavottiga ja asetad rullid sinna sisse, seej2rel paned hammaka v6lli laagripessa tagasi ja v6id hammaka teisele poole ka ette panna, siis ei tule see v2lja.
hetkeks siis k6ik
1) oleks soovitav jah vahetada.
3) see "nn" v6llil, mille vastu see "kontakt,hoob" k2ib on sees sooned. Yks sygav ja teised k6rgemad, yhes6naga kui satub sygavamasse, siis kontakt puutub kokku selle metall punniga karteri laes(see on muust mootorist ka isoleeritud) kokkupuutes ta yhendab kere kaudu sinna - klemmi ja tuli p6lebgi. pluss tuleb siis syytelukkust ja miinus sealt alt.
4) see on freesimise j2lg, v6id pilgu peale visata ja ka hammasatast keerutada kindluse m6ttes, aga ma usun et see sinna vastu kyll ei k2i. endalgi freesimise j2ljed nende kohtade peal.
5) v6ib-olla sellep2rast et siduri kaane vahele pandud silikooni, ja see liiga 6huke. tihend on paksem ja siis j22b ka tiba suurem vahe korvi ja kaane vahele.
Ja need nn silindrikujulised jupikesed v6ivad olla veohammasratta laagrist p2rit, nimelt see tuleb ilma suurema vaevata oma pesast v2lja ja laguneb laiali. kokku saad panna nii, kui m22rid hammasratta sees oleva laagripesa tavottiga ja asetad rullid sinna sisse, seej2rel paned hammaka v6lli laagripessa tagasi ja v6id hammaka teisele poole ka ette panna, siis ei tule see v2lja.
hetkeks siis k6ik

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.