26-04-2007, 16:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2007, 16:47 PM ja muutjaks oli stihl.)
13piisab Kirjutas:1.peakeses tekkis küsimus: miks peaks üldse esimene käik sünkroniseeritud olema?
2.Näiteks odavama otsa kaheksakümnendate-üheksakümnendate opelitel (väiksema mootoriga kadettE-d, vectraA-d) oli samuti esimene käik sünkroniseerimata ning esimene käik polegi ju tegelikult muuks kui kohaltminekuks.
3.Kas mitte esimese käigu sünkronisaatori puudumine ei iseloomusta ka kõiki hilisemaid vene sõiduautosid?
1. Sest mootor/ sidurivõll / kasti peavõll käib ringi, aga ülejäänud asjad (differ, pooltelg, kasti abivõll) seisavad.
Ma olen täitsa kindel, et kui sa tahad töötava tuuliku alt hooga läbi joosta, on Sul sünkronisaatorit vaja...

2.Esimese käigu sünkron tekkis enamusele automarkidest 60ndatel, nii, et mainitud Vectra kasti näide on suht mõtetu.
Trust me, olen end ka käigukastide remontimisega elatanud...(aga see oli ammu...

P.S. Omega A-l on isegi tagurpidi käik sünkroniseeritud, kuigi paljud autotootjad pole seda tänapäevani kasutusele võtnud...
3. Ei iseloomusta.