03-05-2007, 13:17 PM
2715 Kirjutas:Süütenurk on ikka selline asi,mis oleneb konkreetse mootori seadetest.
Oleneb see surveastmest,segust,temperatuurist ja detonatsioonist.Algul
võiks alustada 3-3,5 mm enne üss.Mul on ka selline küsimus,et kuidas on
lahendatud hooratta konstruktsioon ja magneti tasakaalustamine?
vastus : alustuseks keevitasin cz vända otsa 8mm peenkeermestatud poldi . Siis treial treis cz vända koonuse , ( "delta" ) magnetisse . Siis magnet vändaotsa , otsast mutriga kinni , süüde sellepeale , süüde karterikülge . Süüde on keevitatud vaheplaadile mis omakorda kruvidega karteril poolele ,samadesse kruviaukudesse kuhu süüte kate muidu.. a magneti aeti koos vändaga enne treipingis kaalu .
ps! Ärge seda järgi kohe üritage , sest see alles katsetuse järgus ja kogu idee ise garaazis pudelitaga välja imetud

aga esimesed kilomeetrid juba mootorijõul liigutud , pluss veel poolkilomeetrit kolme mehejõul käima meelitatud ... eks näis sätib süüdet ja segu .