03-05-2007, 23:42 PM
kõige õigem oleks enne mootori pealepanekut lasta teda elektrimootoril ööpäeva ringi vedada ja siis esimese õlivahetuse teha ja alles siis küünlad peale ja bensiiniga käima.seda enamasti muidugi ei tehta.
kui aga mootor peal,olen toiminud järgnevalt.sisse tuleb sõita mootorit suuri koormusi mitte andes.algatuseks võiks ta tunde tühikäigul tiksuda.esimesed 10 000km on mootorile väga olulised,kuna lõplik lihvimine toimub ju mootori sees,eriti vene mootorite sees.õli vahetan kohe kui ta on seda nägu,et vahetust vaja.kilomeetrid ja tunnid polegi nii olulised.sellised on siis minu meetodid.
kunagi üks eluaegne mootorimees ütles,et hea mootori saamiseks on vaja vähemalt kahte meistrit,üks kes mootori kokku paneb ja teine kes sisse sõidab.olen temaga nõus.
kui aga mootor peal,olen toiminud järgnevalt.sisse tuleb sõita mootorit suuri koormusi mitte andes.algatuseks võiks ta tunde tühikäigul tiksuda.esimesed 10 000km on mootorile väga olulised,kuna lõplik lihvimine toimub ju mootori sees,eriti vene mootorite sees.õli vahetan kohe kui ta on seda nägu,et vahetust vaja.kilomeetrid ja tunnid polegi nii olulised.sellised on siis minu meetodid.
kunagi üks eluaegne mootorimees ütles,et hea mootori saamiseks on vaja vähemalt kahte meistrit,üks kes mootori kokku paneb ja teine kes sisse sõidab.olen temaga nõus.