07-05-2007, 10:03 AM
Tsitaat:oma (autoalal töötava) tuttava sarnase masina tegemisi näinuna-kuulnuna ei usu ma, et see on tõsiseltvõetav argument. Nimelt taolisi mainaid peaasjalikult vaid originaalosadega annabki korrastada. Pakutavad kere/salongidetailid ehk isegi 100%. Ka tehnika osas (mis ju enamlevinud E23-ga paljuski kattuma peaks) on olukord suht raske - UM on isegi igapäevasel remondil põhiline jupipakkuja.
teine point: uunikuks taastatud masin pole niiehknaa ju igapäevasõiduk - mille puhul on plekimõlkimise risk olemas, kuid kah siiski väike.
See on pigem motivatsiooni küsimus. Kui vanusepiir oleks 25 aastat, oleks põhjust kiiremini teha... samas korralikult on vaja kõike niikuinii teha.
B-varuosad on jah enamjaolt ära kadunud.
e-23 ei kattu seal minu teada midagi... kui siis e-28 sillaosas
(v.a. nupud, iastmed, roolid... mis on kõikidel selle aja bmw-del samad)
Rääkides riskidest... no Eesti liikluses pole midagi võimatut ja ükski koht pole tegelikult turvaline. kindlususe puhul on ka see lugu, et hiiu autotuba müüs mingeid rappeid ca 40K krooni, kui kindlustus peaks minu autot saama hinnaga võrdlema oleks mul tõesti pisar silmas ilmselt