07-05-2007, 20:20 PM
v6sa Kirjutas:Kas teemaalgataja tahab esi- või tagavedust? Kas on oluline mootor või kalender?
Üldiselt, nii vana auto puhul on määravaks konkreetse masina seisukord. Mark, mudel ja aastaarv tulevad alles viimases järjekorras arvesse.
Ei ole vedava rattapaari osas erilist eelistust,kuid tagaveolised tunduvad mugavamad ja ka paremini kontrollitavad.
Seisukorrast niipalju,et kuna meist keegi vist raua sisse ei näe,siis 100% kindlust vana auto ostul loota ei tasugi.
Üheks argumendiks automaatkasti kasuks lisaks sõidumugavusele on ka see,et automaatkast ei lase autot rullnoklike trikkidega eriti lõhkuda.
Siit järeldus et nende autode tehnikapool on suure tõenäosusega paremas seisundis kui manuaalidega analoogidel. Seda eriti suurema mootoriga isenditel.
Kuna automaadi ja diisli kooslus iseenesest tähendab enamjaolt väikse mootori ja suure kere puhul mitte kõige paremat dünaamikat,siis hoiaks väiksematest mootoritest ka eemale. See ei tähenda seda etauto peaks nüüd mega püss olema.
Selle ajajärgu masinatest prantslased ja japsid reeglina ei kasuta kooslust automaat+diisel+arvestatav mugavusvarustus.
Lihtsalt tahaks autot,millega pärast pikka tööpäeva sõitmine väsitav poleks,milles ise ja ülejäänud pereliikmed end mugavalt tunneksid,millest oleks rõõmu kauemaks ja mille remondiarved liigselt koormama ei kipuks.
Kui kõik see eelnev jutt kokku võtta siis jäävad minu jaoks sõelale hetkel BMW,MB,Opel ja Volvo.
Ootaks nende kohta veel arvamusi-kogemusi,eelkõige kestvuse,roostekindluse ja remondivajaduse/kulukuse,samuti tüüpvigade,mida ostes eriti jälgima peaks.
Tänan kõiki seni vastanuid oma arvamuse avaldamise eest.
Tänan tähelepanu eest!