27-07-2003, 16:39 PM
rahade pääle parem ei mõtle (üle 30 ikke); Rootsi kaudu tulles oleks mõned tuhanded ikka säästnud. Kui tegemist sellise (odavama) masinaga, mida ka Eestist leiab, pole vast mõtet otsima minna (hinnad ju praegu üliodavad).
masinast: põhi on ideaalne (parim Kadett, mida näinud; samas kanalile pole veel saanud - garaazhil on uus põrand, kuhu 2nädalat peale ei saa
); masin saanud 2pauku - ühe tagatiiba (väga kehvalt likvideeritud) ja teise esitiiba (aastaid tagasi; lanseroni oleks soovitav tugevdada). Üle on värvitud kusagil tolmuses garaazhis mingi täiesti laisa algaja poolt: http://www.hot.ee/teet13/kodukas/pildid3.html. Plekk täitsa ok muidu (tiba pahtlit ja uus värvikord ei teeks paha; ülevaatus oli puudu aastatel 1995-2000 - eks ta siis seisis). Aga jah, mind kere ei huvita - see masin on vaid tehnikadoonor. Eks mingi aeg tekib müüki hübriid GSI-kerest ja 1.3 tehnikast (saan vähe sõitnud 44kW mootori, taha aga 13S laiemad trumlid).
Tehnika... Tuttav kartis, et oma 944ga ei pruugi mitte vastu saada (0-100on vist ka porge tehasel 8.0?)... See suvi jääb see aga ilmselt kontrollimata.
\"13piisab\" jääb ikka mu kasutajanimeks
. Ehk hakkan kunagi ratastega jändama (mõni vesijahutusega 1.3 näiteks...).
teet,
peab plaani
masinast: põhi on ideaalne (parim Kadett, mida näinud; samas kanalile pole veel saanud - garaazhil on uus põrand, kuhu 2nädalat peale ei saa

Tehnika... Tuttav kartis, et oma 944ga ei pruugi mitte vastu saada (0-100on vist ka porge tehasel 8.0?)... See suvi jääb see aga ilmselt kontrollimata.
\"13piisab\" jääb ikka mu kasutajanimeks


teet,
peab plaani
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"