21-05-2007, 22:59 PM
M-408 laepolster on ikka ainult olnud valge peenekoelise (augukesteta) mustriga, samast materjalist ka valged tagumised sisemised aknapostide katted ning tagaakna laud. Augukestega polstrimaterjal üldlevinud VAZ- toodangul.
Vene ajal müüdi ka laepolstreid poes varuosana mossedele. Olen sellist paigaldanud. Paigaldamiseks on ideaalne soe päikesepaisteline päev või muul ajal soojapuhuriga sõiduki salongi kütmine ehkki paigaldamisel on ära nii esi- kui tagaklaas ja soojus kaob keskkonda. Soojus teeb paigaldatava laematerjali pehmeks mis on vajalik sellest kortsude väljavenitamise tarvis. Korduvalt juurdevenitatud laematerjal sai fikseeritud väikeste pitskruvide abil ning jäetud "surema" ja alles teine päev liimitud (Nr. 88) eest ja tagant . Venitamise tulemusel tuli hiljem lõigata aknaaugu servadest koguni 10-15 cm üleliigne riba, mis paigalduse alguses ulatus vaevu akna servani, lõpuks torgatakse küljejäägid üles plekkkammi serva taha.
Vene ajal müüdi ka laepolstreid poes varuosana mossedele. Olen sellist paigaldanud. Paigaldamiseks on ideaalne soe päikesepaisteline päev või muul ajal soojapuhuriga sõiduki salongi kütmine ehkki paigaldamisel on ära nii esi- kui tagaklaas ja soojus kaob keskkonda. Soojus teeb paigaldatava laematerjali pehmeks mis on vajalik sellest kortsude väljavenitamise tarvis. Korduvalt juurdevenitatud laematerjal sai fikseeritud väikeste pitskruvide abil ning jäetud "surema" ja alles teine päev liimitud (Nr. 88) eest ja tagant . Venitamise tulemusel tuli hiljem lõigata aknaaugu servadest koguni 10-15 cm üleliigne riba, mis paigalduse alguses ulatus vaevu akna servani, lõpuks torgatakse küljejäägid üles plekkkammi serva taha.