22-05-2007, 22:47 PM
Asi on võtnud sellise ilme et praeguseks on peal summutid ja porilaud ning sadulapann.Ka tuleb lähiajal sinna juurde karterikaitse...see siis 5mm plekist.See vajalik selleks et pidurdamisel karter mingil juhul viga ei saaks.Nimelt juhtus selline loll õnnetus et me...peamiselt siis mina...tegime valearvestuse ning jätsime arvestamatta selle et mootor istub raami vahele nõnda sügavale.See tingis omakorda selle et lõpuks jääb koos karterikaitsmega kliirensit maapinnast karterikaitseni kõigest 5cm.Ka saavad lähiajal lenksud külge.Sama peaks juhtuma ka numbri alusega ning taga- ja esitulega.Ka paagi tunnel sai eest kinni pandud kuna paak on orginaalist kõrgemal.Vahepeal olnud plaan eshitada masin käsikäikudega sõidukiks ja nn sucide shiftiga ehitiseks on asendunud rohkem tavapärase jalakäikudega variandiga.Lihtsalt käiguvaketuse pedaali toob ette jalaraudade juurde.Proovin nüüd lähiajal oma aparaadist pilte ka teha ja siis ootaks foorumi-rahva arvamusi ja ettepanekuid.
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!