30-05-2007, 10:01 AM
[quote=denis23]
Siinkohal muidugi mina ütleks et näiteks Daugavpilsis sõidavad siiani Ikarused 260. Võiks sealt lihtsalt bussi osta.
/quote]
Tasuks ehk Ikaruse tehase muuseumil osta, kui leiduks kuiva kliimaga maalt hästisäilinud, või veelparem konserveeritud eksemplar, aga neist vaevu-vaevu koospüsivaist "Ikaaridest" mis veel paar aastat tagasi kümnete kaupa SRÜ avarustesse õnnestus kaubaks teha, küll vast pole mõtet midagi tagasi vedada. Pigem viia hoolikalt originaaliks need Eestimaale jäänud üleüldist huvi pakkuvad eksemplarid.
Omalajal kui uued Ikarused tulid, istmed veel kiledega kaetud, kõik puhas ja roosteta, oli valus vaadata uude autobussi tehtud süüdimatuid "täiustusi"-robustselt suuremaks ehitatud juhikonge-stažööri välja õpetamiseks, juhikabiini juurde paigaldatud "piirdetoikad",mingisuguseid luitunud kardinaid, rääkimata maitselagedatest reklaamsiltidest ja tuuningutest juhikongis.
Siinkohal muidugi mina ütleks et näiteks Daugavpilsis sõidavad siiani Ikarused 260. Võiks sealt lihtsalt bussi osta.
/quote]
Tasuks ehk Ikaruse tehase muuseumil osta, kui leiduks kuiva kliimaga maalt hästisäilinud, või veelparem konserveeritud eksemplar, aga neist vaevu-vaevu koospüsivaist "Ikaaridest" mis veel paar aastat tagasi kümnete kaupa SRÜ avarustesse õnnestus kaubaks teha, küll vast pole mõtet midagi tagasi vedada. Pigem viia hoolikalt originaaliks need Eestimaale jäänud üleüldist huvi pakkuvad eksemplarid.
Omalajal kui uued Ikarused tulid, istmed veel kiledega kaetud, kõik puhas ja roosteta, oli valus vaadata uude autobussi tehtud süüdimatuid "täiustusi"-robustselt suuremaks ehitatud juhikonge-stažööri välja õpetamiseks, juhikabiini juurde paigaldatud "piirdetoikad",mingisuguseid luitunud kardinaid, rääkimata maitselagedatest reklaamsiltidest ja tuuningutest juhikongis.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.