07-06-2007, 19:09 PM
vähemalt mulle selgitas selle auto eestisse vedanud vanahärra,et tõi selle 1980 ja täpselt ei mäleta riiki ja siis olid juba masinal teised tehasetähised (73.a) küljes, muidugi tema jutu järgi pidi olema aastaks 69..Auto sai endale lubada,kuna oli olümpia aasta ja meremeestele anti enamusele luba soetada lääne(välismaa) päritolu tehnikat,et linnapilti ilusamaks saada ...auto jõudis siia igatahes aastal 80.Selle kohta vist isegi veel kuskil tõendav paberi leht...Omal ajal kui mina teda veel soetasin,tekkis ARK-s tõrge vormistamisel...(lugege:pigistati silm kinni)
Umbes aastakese oli auto minukäes veel 100% stock va. värv (1,9L mootor,sisu jne.)
Kusjuures parimad sõidu mugavused sallest ajast.Orig. mootor rändas edasi Rekord D kupee peale..järgnes commodore A 2,8S,opel monza 5-ne kast ja hiljem senatori 3,0S ja 3,0E<---see mis tumedana kirjas seda kahetsen tänapäevani...Mul vedeles Commodore A HT Coupe 71.a millele oleks saanud istutada raskema tehnika ilma,et rekordit lõikuda
Umbes aastakese oli auto minukäes veel 100% stock va. värv (1,9L mootor,sisu jne.)
Kusjuures parimad sõidu mugavused sallest ajast.Orig. mootor rändas edasi Rekord D kupee peale..järgnes commodore A 2,8S,opel monza 5-ne kast ja hiljem senatori 3,0S ja 3,0E<---see mis tumedana kirjas seda kahetsen tänapäevani...Mul vedeles Commodore A HT Coupe 71.a millele oleks saanud istutada raskema tehnika ilma,et rekordit lõikuda