15-06-2007, 23:57 PM
Mootor oli deforsseeritud (200 hj -> 150 hj) limusiini ZiL-111 V8, sellest kasvas välja hästiteada 130 kone.
Hiljem aretati sest veel kandilisema kerega tšinovnikebuss, millel mitu indeksit: 118K, 119, 3207...ka see mudel on suur haruldus (olen kuulnud paarisajast toodetud eksemplarist).
Nagu ka GP artiklis kirjutab, olnuks tootmine rentaabel juba tuhatkonna eksemplari juures aastas ning selline nõudlus oleks juba SSSR-is kuhjaga täidetud, samuti kujunenuks see kindlasti ka korralikuks ekspordiallikaks...
Hiljem aretati sest veel kandilisema kerega tšinovnikebuss, millel mitu indeksit: 118K, 119, 3207...ka see mudel on suur haruldus (olen kuulnud paarisajast toodetud eksemplarist).
Nagu ka GP artiklis kirjutab, olnuks tootmine rentaabel juba tuhatkonna eksemplari juures aastas ning selline nõudlus oleks juba SSSR-is kuhjaga täidetud, samuti kujunenuks see kindlasti ka korralikuks ekspordiallikaks...