28-06-2007, 20:16 PM
Nii: esimese katsena läks auto käima , aga pöördesse ei taht minna..
Siis hakkasime märke vaatama .. esimese pauguna ma vaatasine , et märgid metsas ja noh panime kohe märgid paika...
enam peale seda ei teind massin paukugi..
siisavastasime teise märgi siis veel , ikkagi ei midagi ...
l6puks peale pikka katsetamist 6nnestus see mootripoolel olev kriips kaane äärega tasa viia ja käivitus ....
aga noh vaevu käis ainult 2 silindriga....
saatsin need 3 v6i 4 elektroodiga kyynlad metsa ja panime tavalised..
(ei tea mis vahet on)
vähemalt läx 4 silindriga käim , aga gaasi andes tundus , et nagu ei saaks kätte (tegi sellist böööö häält ka 6hupuhastjast)
pigistasin tagasijooksu ka kinnni ja korraks läks sis pöördesse kah , aga mitte pysivalt....
Siis t6mbasin pritse pea kyllest pistiku lahti ja sai pöördeid juba 3000 lasta...
tulimegi 150 km ära(kui mootor soojaks sai , siis hakkas juba paremini käima)
kysimus ka siis l6ppu selllele segasele jutule...
Mis v6ib viga olla?
Siis hakkasime märke vaatama .. esimese pauguna ma vaatasine , et märgid metsas ja noh panime kohe märgid paika...
enam peale seda ei teind massin paukugi..
siisavastasime teise märgi siis veel , ikkagi ei midagi ...
l6puks peale pikka katsetamist 6nnestus see mootripoolel olev kriips kaane äärega tasa viia ja käivitus ....
aga noh vaevu käis ainult 2 silindriga....
saatsin need 3 v6i 4 elektroodiga kyynlad metsa ja panime tavalised..
(ei tea mis vahet on)
vähemalt läx 4 silindriga käim , aga gaasi andes tundus , et nagu ei saaks kätte (tegi sellist böööö häält ka 6hupuhastjast)
pigistasin tagasijooksu ka kinnni ja korraks läks sis pöördesse kah , aga mitte pysivalt....
Siis t6mbasin pritse pea kyllest pistiku lahti ja sai pöördeid juba 3000 lasta...
tulimegi 150 km ära(kui mootor soojaks sai , siis hakkas juba paremini käima)
kysimus ka siis l6ppu selllele segasele jutule...
Mis v6ib viga olla?
Pole midagi targemat teha